Informace k výdeji objednaných povolenek
V současné době je u nás již zpracování objednávek povolenek a členských příspěvků v plném proudu.
Výdeje v Havlíčkově Brodě:
První termín výdeje proběhne v Havlíčkově Brodě ve vestibulu před vstupem do prodejny potravin COOP v obchodním domě ALEJ 7.1.2021 od 15:30 do 17 hodin. Objednávky odevzdané do boxu v prodejně potravin, který je umístěn u automatu na vratné lahve, a které do něj budou doručeny do úterý 4.2.2022, budou připraveny k vyzvednutí. Po připravení objednávky Vám bude zaslána potvrzující SMS zpráva s částkou k úhradě. Přesná úhrada v době vyzvednutí urychlí výdej. BOX pro sběr objednávek a odevzdání povolenek bude na prodejně instalován do 15.1.2022. O dalších termínech výdejů v Havlíčkově Brodě Vás budeme informovat a bude stanoven podle počtu sebraných objednávek. Nebude tedy pouze jediný.
Výdeje v Chotěboři:
První termín výdeje v Chotěboři bude 8.1.2022 od 8 do 11 hodin. Objednávky odevzdané do středy 5.1.2022, budou pro tento termín výdeje zpracovány. Po připravení objednávky Vám bude zaslána potvrzující SMS zpráva s částkou k úhradě. Přesná úhrada v době vyzvednutí urychlí výdej. Další termíny výdejů budou podle plánu, ale pouze na základě předem odevzdaného členského průkazu a objednávky. Forumulář objednávky není povinný. Stačí na papír napsat jméno a příjmení, co chcete objednat (brigády, povolenky – druh). Toto spolu s členským průkazem vložit do obálky a vhodit do připraveného prostupu ve dveřích na budově MO ČRS Chotěboř.